My new baby…

Today, on a whim, Nicco bought  me this gift:

It caps a really lucky day because I had just come back from an FGD with the Ayala Malls group and I was given  an electronic gift certificate worth P1,000.  (I was surprised to see fellow web track member Arn included in the group!) So yeah…I was able to buy that red pair of Celine patent shoes that I have been drooling over for quite some time now.

I so love spending free money. Haha!


COMMENTS from the old blog:

kurayami wrote on Feb 11, ’08
Wheeeeeeeeeeee~!!!!! I mean, DS!!! Hahaha ;D

meetoh wrote on Feb 11, ’08

I so love spending free money. Haha!

I AGREE!

vball14 wrote on Feb 11, ’08
i like to do things on a whim na lng hahaha

jamnation wrote on Feb 11, ’08
ano itsura ng sapatos? 😀

yaaaay for geeps

skysenshi wrote on Feb 11, ’08

ano itsura ng sapatos? 😀

yaaaay for geeps

suot ko bukas. hehehe.

theairprince wrote on Feb 11, ’08
WAAAAAAAAAAH!!! andaya, meron na din kayo miss!

animetric wrote on Feb 12, ’08
OMG!!! I want one too. Wahahaha. Kaloka yan si Nicco. XD

shizofree wrote on Feb 12, ’08
yey ds!

meetoh wrote on Feb 13, ’08
magkakaron daw ng emulator ng DS for PSP…ano masasabi mo dun?

skysenshi wrote on Feb 13, ’08
meetoh said

magkakaron daw ng emulator ng DS for PSP…ano masasabi mo dun?

di ka pa rin puwede makipag-laro ng wifi sa kapwa DS. =P

actually PSP talaga gusto ko. pero ang kapal naman ng mukha ko mag-reklamo eh bigay na nga lang. =P

meetoh wrote on Feb 13, ’08

actually PSP talaga gusto ko. pero ang kapal naman ng mukha ko mag-reklamo eh bigay na nga lang. =P

hahahaha SOLID!

derimachea wrote on Feb 25, ’08
how are you enjoying your DS lite? 🙂

skysenshi wrote on Feb 25, ’08

how are you enjoying your DS lite? 🙂

am at the final dungeon of FF3 remake. hehe.

derimachea wrote on Feb 25, ’08
cool! 😀

skysenshi wrote on Feb 25, ’08, edited on Feb 25, ’08

cool! 😀

i actually want to write a review about this hand-held console…well, all hand-held consoles in general. it’s like i don’t want to go back to my PS2 because it’s so convenient!

imagine…i was leveling up while i was having my hair rebonded today. that’s a good four hours i could have wasted by reading some dumb overrated sex-crazed magazine *coughcosmocough*. back in the day, i would take a leave off work or cut class just so i could concentrate on an rpg.

now, even when i’m bone-weary, i can still manage to squeeze in some rpg time. while waiting for the fx to get filled up. while waiting for my students to finally fork over the portfolio they’re so scared of showing me. while waiting for my turn for a check-up…and i could go on!

daniel, mike and luna accused me of being anti-social for the past weeks, though…

derimachea wrote on Feb 25, ’08
oh i wanna read that review when you get around to it. 😀 hmm… yeah that is true about handheld consoles in general. managing to have quality rpg times is where they rock at. since i carry a book around, sometimes its added weight can get annoying. XD

hahaha. then im afraid you will need to *ehem* put that nice ds lite back in the bag and catch up with much needed chitchat. 😀 although do be careful when commuting with that thing, you might not be too aware that someone is just waiting for a chance to grab the ds lite. :-S

what games do you have?

skysenshi wrote on Feb 25, ’08, edited on Feb 25, ’08

since i carry a book around, sometimes its added weight can get annoying.

my problem with books is that when i finish them, there’s nothing else left to read. unlike a DS…where you can store more than one game.

i have castlevania dawn of sorrow and portrait of ruin, FF3, cooking mama, and those weird games that nicco installed in it. i think i want to play the gameboy advance castlevanias.

as for anyone planning to steal it, i think i figured out another way to use the stylus. LOL!

Leave a Reply